16.01.2017

Павло Пігура: справжня музика є інтернаціональною

Добре пам’ятаю, як познайомилась із творчістю дуету The Oscar Wild: блогер Юлії Кушнір опублікувала на своїй сторінці в соцмережі запис їх пісні “З тобою” із підписом “Не Океаном єдиним”. Після перегляду відео, я повністю погодилась з коментарем Юлії, ця пісня звучала в мене на повторі ще з десяток разів, а потім я знайшла й інші їх композиції, які досі незмінно прокручуються в моєму плей-листі. Нещодавно хлопці взяли участь в проекті Х-Фактор, а я нарешті мала нагоду розпитати в Павла про все: від заснування гурту до планів на майбутнє.

The Oscar Wild

Актуальна назва ніяким чином не пов’язана з ім’ям письменника Оскара Уайльда: я використав свій старий псевдонім Оскар Гольст для першого слова в назві нашого гурту, а Віталіку сподобалось, що можна використовувати слово “wild” не так як в прізвищі письменника, а без букви “е”, що означає “дикий”. В нас був цей варіант назви для гурту вже доволі давно, але ми ніяк не наважувались ввести його в робочу практику, і нам порадив це зробити один із учасників Х-Фактору Олександр Ломія. І всім сподобалося.

RdDR5O9YuZA (2)

Про те, як потрапили на Х-Фактор

Раніше мене запрошували на Х-Фактор, але в той час я ходив на кастинг шоу “Голос країни” і отримував доволі позитивні відгуки. Проте протягом тривалого часу мені ніхто не дзвонив, і я не хотів ризикувати та втратити обидві можливості. Я знав, що є великі шанси пройти на Х-Фактор. В той момент мені потрібна була реклама, можливість заявити про себе, і я вирішив, що логічніше буде використати Х-Фактор, бо на “Голос країни” була важко надіятись, в ту секунду, принаймні.

Ми, можливо, й не пішли б на Х-Фактор, якби не були з Віталіком в день кастингу в Києві. Я поступав в інститут музики ім. Р. М. Глієра, де й зараз навчаюсь, і для першого екзамену мені потрібний був акомпоніатор. Після екзамену у нас ще було кілька годин до відправлення потяга, і тому поїхали на кастинг.

Про вибір пісні, прямі ефіри та хвилювання

Першу пісню для кастигну ми, звісно, обирали самі. В тренувальному таборі в нас був обмежений список композицій, які потрібно було виконати, там вже хто який шматок встиг собі урвати. А на прямих ефірах було спів’єднання наших ідей та ідей продюсерського центру і тренерського складу. Нас не заставляли співати те, що ми не хотіли критично, в цьому сезоні всім старалися максимально йти на поступки. 

Перший ефір, коли ми виконували пісню “Злива”, був найскладніший: ми ще не були адаптовані до процесу, все було ще нове й свіже. Це вже пізніше ми вникнули в робочі моменти.

Якщо я впевнений в музичному репертуарі, у мене немає абсолютно ніякого хвилювання. Коли доходило до моменту вибору тих, хто покине проект, я не переживав жодного разу, тому що я знав, що виконав свою роботу в тій мірі, в якій я міг її зробити повністю і в той момент від мене вже нічого не залежало. В будь-якому разі, коли б я не пішов з проекту, в першому ефірі чи в четвертому, я завжди пам’ятав, що зробив все, що від мене залежало і зробив це непогано.

Про кумирів та співпрацю

Ще до недавнього часу я б віддав кілька життєво важливих органів, щоб заспівати дуетом зі Святославом Вакарчуком, але зараз, коли світ шоу-бізнесу відкривається в своїх деталях трохи по-іншому, я не хочу бути упередженим стосовно музичного матеріалу, я радий за співпрацю з будь-ким: чи то аматор, чи професіонал. Я відкритий до роботи з усіма.

Про мотивацію

Я б перефразував слово “мотивація” в слово “мета”.

В хорошого музиканта в нашій країні мета тільки одна — популяризація української музики, не попсової, а поєднаної з фірмовими мотивами.

Хороших музикантів мільйон у світі, а хороших людей серед них одиниці, а якщо ти хороший музикант і хороша людина одночасно, то твої цілі перевищують твій суб’єктивний інтерес, ти робиш якісь речі для того, що було добре не тільки тобі, а й комусь.

Ми хочемо підняти професіоналізм української музики на конкурентноздатний рівень. Можливо, в нас це й не вийде, бо для цього потрібна не одна музична група. Але якщо ми не будемо цього робити в житті, то гріш нам ціна.

Я маю доробок англомовних пісень, але вони будуть виконуватись в першу чергу під лейблами українських продюсерських контор. Мовне питання тут не стоїть, бо справжня музика є інтернаціональною. Це теж одна з цілей, яку хочеться довести слухачу.

Про життя після Х-Фактору

Зараз, коли проект закінчився, все в наших руках: нам дали поштовх, щоб ми реалізували свій потенціал. Ми можемо добитись результату, тільки якщо будемо працювати і працювати безперестанку.

Є правило чотирьох місяців: якщо ми за цей термін не реалізуємо себе якось — не випустимо пісню, не запишемо кліп, не зіграємо кілька концертів в рамках якогось туру, то все те, що ми мали, ні до чого не приведе.

Не варто обманювати себе ілюзіями, що Х-Фактор дає тобі щось таке, що ти можеш після цього сидіти і чекати, поки тобі подзвонять і дадуть фантастичну пропозицію, від якої ти не зможеш відмовитись. Я абстрагуюсь від будь-якої публічної уваги, тому що моє завдання робити роботу, користуючись поштовхами, які були мені дані через мою ж таки роботу.

mN7ae4XDzsc

Про плани на майбутнє

Пропозицій є безліч, але в українському шоу-бізнесі потрібно бути пильним, щоб не потрапити на контракт, який буде тобі невигідним: кожен продюсер, як розумний політик, подає тобі пропозицію так, щоб ти відчував себе у виграші від неї, але потрібно бути уважним, щоб не укласти угоду, яка пізніше тобі буде ставити палиці в колеса.

Зараз ми намагаємось знайти людину, яка зможе нам справді допомогти. Звісно, що вкладати гроші в мистецтво, дуже небезпечна і хитка дорога, і хочеться знайти серед багатьох пропозицій ту людину, яка готова програти в цьому моменті, а не тільки виграти. Момент того, коли ти готовий на програш, обумовлює те, що ти складаєш контракт таким чином, що й сам можеш програти, а не тільки музикант.

Але щоб дійти до цього, потрібно створити свій стабільний продукт і ми зараз працюємо над створення своїх пісень, свого конкурентноздатного матеріалу. Зараз збираємо також інших музикантів в групу, які нам би допомогли в цьому. За ці чотири місяці план випустити кілька синглів, які могли б звучати на радіо, записати кліп і влаштувати тур по Україні.

Нам дуже допомагає гурт “БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ”: я активно консультуюсь по робочих питаннях з вокалістом Сергієм Танчинцем і їхнім арт-менеджером Мариною і з Женею. І вони допомагають як можуть, за що я їм дуже вдячний.

comments powered by HyperComments